Lån af Jerne Idrætsforenings klubhus.
 
Lån af klubhuset sker ved henvendelse til Ulla Møller på tlf.: 2489 5550 - bedst onsdage mellem kl. 17.00 og 19.00 eller på mail: tigermille@hotmail.com.
 
Regler for lån af JERNE IDRÆTSFORENINGS klubhus.
Låner skal være medlem af Jerne Idrætsforening - passive skal have været medlem mindst i låneåret.
 
Der friholdes en weekend hver måned til JIF´s eget brug.
 
Foreningen skal reservere lokalerne mindst 3 mdr. før brug, da lokalerne ellers kan udlånes til andre.
 
Klubhuset kan højest reserveres 1 år frem i tiden!
 
Lånetider:   Fredage fra kl. 12.00 - lørdag kl. 08.00
                     Lørdage fra kl. 10.00 - søndag kl. 08.00
                     Søndage fra kl. 10.00 - mandag kl. 08.00.
 
Øvrige dage efter nærmere aftale - tiderne kan evt. udvides, hvis klubhuset ikke er udlånt de følgende dage. Dette aftales ved nøgleafhentningen, der sker hos Ulla Møller & Alfred Richardt, Nygårdsvej 12, Esbjerg - tlf. 7513 6654, mobil 2489 5550 -efter nærmere aftale.
 
SE I ØVRIGT ORDENSREGLEMENTET!
 
Priser:
 
Passive medlemmer   kr. 1.600,- (incl. rengøring).
Aktive medlemmer    kr. 1.200,- (incl. rengøring).
Speciel rabat for trænere, ledere, udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer.  
 
Mørkeblå og grå velourduge, der passer til bordene, kan lejes for kr. 15,- pr. stk. incl. vask.
 
 
 
Ordensreglement ved lån af JERNE IDRÆTSFORENINGS klubhus.
 
Da vi er meget glade for vort klubhus, håber vi, at I også vil værne om det. Derfor håber vi, at I vil efterlade lokalerne i den stand, som I gerne selv vil overtage dem, ligesom vi håber, at I vil følge nedenstående regler.
 
  • Man skal selv sørge for musik, da musikanlægget kun er til internt brug i foreningen.
  • Spil IKKE for høj musik, og sørg for at holde vinduer og yderdør lukkede.
  • Branddøren må KUN åbnes i tilfælde af brand - og IKKE til udluftning eller indsættelse af musikinstrumenter. Ødelægges plastik dækslet uden grund, opkræves kr. 750,-.
  • Af hensyn til vore naboer, beder vi om, at I ikke "fester" udenfor - hverken på vore baner eller på p-pladsen. Brug af evt. fyrværkeri er FORBUDT!
  • Det er ligeledes forbudt at bruge kanel, ris, peber m.v. såvel inde som ude.
  • Inden I starter festen - se efter, hvor de forskellige ting har deres plads.


Efter festen
-
HUSK følgende - så der er klar til rengøringspersonalet:
 
  • Borde og stole sættes på plads - og deres plads er ved endevæggen ud mod parkeringspladsen - og IKKE i garderoben!
  • Alle gulve fejes.
  • Opvaskemaskinen tømmes, og alt service sættes på plads.
  • Den sorte affaldssæk i køkkenet lægges ud i containeren.
  • Ryd op udenfor  - glasskår og affald skal fjernes.
  • Smik IKKE tomme flasker i flaskecontaineren om natten - (det larmer så meget, at naboerne ikke kan sove). Lad flaskerne stå i køkkenet, så bliver de fjernet i forbindelse med rengøringen.
Da Jerne Idrætsforening sørger for rengøring, skal der betales depositum.
NB: Inden I forlader klubben, skal der være ryddet op - borde og stole skal være sat på plads, drikkevarer og madvarer skal være fjernet.
 
Kode til tådløst internet: MYvbday5